Prekių pristatymas

3.1. Informacija apie prekių siuntimo ir pristatymo terminus yra orientacinio pobūdžio ir nėra laikoma Pardavėjui privalomais ar Pirkėjui garantuojamais Prekių siuntimo ir pristatymo terminais.
3.2. Užsakydamas prekes, Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš prekių pristatymo Pirkėjui būdų, nurodytų Elektroninėje parduotuvėje.
3.3. Pirkėjas gali atsiimti Prekes nemokamai Volto.lt Prekių išdavimo vietoje. Jei Pirkėjas užsakymo teikimo metu pasirenka šį būdą:
3.3.1. Užsakytas Prekes Pirkėjas atsiima ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po to, kai Pardavėjas informavo Pirkėją, kad Prekes galima atsiimti. Neatsiėmus užsakytų Prekių per aukščiau nurodytą terminą, užsakymas anuliuojamas ir nutraukiama Sutartis. Jei buvo atliktas išankstinis mokėjimas, pinigai grąžinami Pirkėjui atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas;
3.3.2. Pirkėjas, atvykęs į Volto.lt prekių išdavimo vietą, nurodo užsakymo numerį;
3.3.3. Tuo atveju, jei užsakymas apmokėtas iš anksto, Pirkėjas su savimi turi ir Pardavėjui pateikia galiojantį asmens tapatybės dokumentą (pasą, vairuotojo pažymėjimą arba asmens tapatybės kortelę).
3.4. Nuosavybės teisė į Prekę, Prekės atsitiktinio žuvimo ar jų sugedimo rizika pereina Pirkėjui nuo momento, kai Prekė perduodama Pirkėjui arba jo nurodytam asmeniui.
3.5. Prekės atsiėmimo momentu Pirkėjas patikrina įsigyjamos prekės pakuotės būklę, turinį, prekių kiekį, dydį, asortimentą). Nepatikrinus Prekės jos atsiėmimo metu, Pardavėjas turi teisę vėlesnių pretenzijų dėl Prekės netenkinti, jei Prekės pažeidimai, dėl kurių Pirkėjas reiškia pretenziją, tiek akivaizdūs, jog galėjo būti nesudėtingai pastebėti patikrinant Prekę jos priėmimo metu. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas turi teisę siuntos nepriimti ir užpildyti kurjerių pateikiamą aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.