Prekių pristatymas
3.1. Informacija apie prekių siuntimo ir pristatymo terminus yra
orientacinio pobūdžio ir nėra laikoma Pardavėjui privalomais ar Pirkėjui
garantuojamais Prekių siuntimo ir pristatymo terminais.
3.2. Užsakydamas prekes, Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš prekių pristatymo Pirkėjui būdų, nurodytų Elektroninėje parduotuvėje.
3.3.
Pirkėjas gali atsiimti Prekes nemokamai Volto.lt Prekių išdavimo
vietoje. Jei Pirkėjas užsakymo teikimo metu pasirenka šį būdą:
3.3.1.
Užsakytas Prekes Pirkėjas atsiima ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po
to, kai Pardavėjas informavo Pirkėją, kad Prekes galima atsiimti.
Neatsiėmus užsakytų Prekių per aukščiau nurodytą terminą, užsakymas
anuliuojamas ir nutraukiama Sutartis. Jei buvo atliktas išankstinis
mokėjimas, pinigai grąžinami Pirkėjui atgal į banko sąskaitą, iš kurios
buvo atliktas mokėjimas;
3.3.2. Pirkėjas, atvykęs į Volto.lt prekių išdavimo vietą, nurodo užsakymo numerį;
3.3.3.
Tuo atveju, jei užsakymas apmokėtas iš anksto, Pirkėjas su savimi turi
ir Pardavėjui pateikia galiojantį asmens tapatybės dokumentą (pasą,
vairuotojo pažymėjimą arba asmens tapatybės kortelę).
3.4. Nuosavybės
teisė į Prekę, Prekės atsitiktinio žuvimo ar jų sugedimo rizika pereina
Pirkėjui nuo momento, kai Prekė perduodama Pirkėjui arba jo nurodytam
asmeniui.
3.5. Prekės atsiėmimo momentu Pirkėjas patikrina įsigyjamos
prekės pakuotės būklę, turinį, prekių kiekį, dydį, asortimentą).
Nepatikrinus Prekės jos atsiėmimo metu, Pardavėjas turi teisę vėlesnių
pretenzijų dėl Prekės netenkinti, jei Prekės pažeidimai, dėl kurių
Pirkėjas reiškia pretenziją, tiek akivaizdūs, jog galėjo būti
nesudėtingai pastebėti patikrinant Prekę jos priėmimo metu. Nustačius
siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas turi teisę siuntos nepriimti ir
užpildyti kurjerių pateikiamą aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.