Elektroninės parduotuvės taisyklės

1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios Elektroninės parduotuvės taisyklės (toliau „Taisyklės“) nustato bendrąsias naudojimosi Volto.lt (toliau „Pardavėjas“) parduotuve sąlygas. Taisyklės yra taikomos, kai Pirkėjas renkasi, užsako ir perka Volto.lt parduotuvėje siūlomas Prekes ar kitaip naudojasi Volto.lt parduotuvės teikiamomis paslaugomis (toliau „Prekės“).
1.2. Pirkėju yra laikomas bet kuris fizinis ar juridinis asmuo bei jų įgaliotas atstovas, perkantis Volto.lt parduotuvėje ar besinaudojantis kitomis parduotuvės paslaugomis. Naudotis Volto.lt parduotuve ir joje pirkti turi teisę: veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka, nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, kurie turi tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jis yra emancipuotas, juridiniai asmenys.
1.3. Šių Taisyklių sąlygos yra taikomos kiekvienai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaromai Prekių nuotolinio pirkimo-pardavimo sutarčiai (toliau „Sutartis“). Prieš pateikdamas užsakymą, Pirkėjas privalo susipažinti su Taisyklėmis ir Privatumo politika, įsitikinti, kad jų sąlygos jam yra suprantamos ir priimtinos bei tai patvirtinti užsakymo pateikimo metu. Pardavėjas neprisiima jokios rizikos ar atsakomybės, jei Pirkėjas, prieš pateikdamas užsakymą, nesusipažino su Taisyklėmis ir Privatumo politika, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
1.4. Pirkėjui pateikus Prekių užsakymą šios Taisyklės tampa tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Sutartimi, ir yra abiems šalims privalomas teisinis dokumentas. Sutartis laikoma sudaryta, kai Pirkėjas suformuoja ir pateikia Volto.lt parduotuvėje Prekių užsakymą.
1.5. Pardavėjas, pateikdamas Pirkėjui informaciją ar dokumentus elektroniniu paštu ar kitomis priemonėmis (skambučiu ir/arba SMS žinute), naudojasi Pirkėjo pateikta kontaktine informacija ir duomenimis. Už teisingų duomenų ir kontaktinės informacijos pateikimą Pardavėjui yra atsakingas pats Pirkėjas. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl pateiktų duomenų ir kontaktinės informacijos klaidingumo ar netikslumo.
1.6. Pardavėjas turi teisę be įspėjimo apriboti Pirkėjo naudojimąsi Volto.lt parduotuvės paslaugomis arba panaikinti Pirkėjo registraciją, jeigu Pirkėjas Volto.lt parduotuve naudojasi pažeisdamas šias Taisykles.
1.7. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu pakeisti Taisykles, jas paskelbdamas Volto.lt tinklapyje. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento ir galioja visoms po paskelbimo naujai sudaromoms Sutartims.

2. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai
2.1. Už Prekes Pirkėjas gali atsiskaityti:
2.1.1. grynaisiais pinigais Prekių išdavimo vietoje;
2.1.2. bankiniu pavedimu į Pardavėjo sąskaitą.
2.2. Tuo atveju, jei Pirkėjas pasirenka apmokėjimą bankiniu pavedimu, Pardavėjas pradeda vykdyti Užsakymą po to, kai Pirkėjas apmoka už prekes ir jų pristatymą ir pinigai gaunami į Pardavėjo banko sąskaitą.
2.3. Pirkėjui už Prekes apmokant bankiniu pavedimu ir užsakymo neapmokėjus per 2 darbo dienas, Pardavėjas gali anuliuoti užsakymas ir vienašališkai nutraukti Sutartį.
2.4. Jei Pardavėjas dėl svarbių (nenumatytų) aplinkybių negali pateikti Pirkėjui užsakytos Prekės, Pirkėjas yra apie tai informuojamas ir tokios Prekės užsakymo vykdymas yra nutraukiamas, o sudaryta Sutartis laikoma vienašališkai nutraukta nemokant jokių kompensacijų Pirkėjui už tokį Sutarties nutraukimą. Tuo atveju, jeigu Pirkėjas jau bus sumokėjęs už Prekę, Pardavėjas grąžins sumokėtas sumas per 3 darbo dienas nuo Pirkėjo informavimo dienos.
2.5. Pirkėjui pateikus užsakymą, Prekių kaina gali keistis tik išimtiniais atvejais, kai Prekės kaina pakito dėl informacinių sistemų techninės klaidos, akivaizdžių (apsirikimo pobūdžio) klaidų ištaisymo ar kitų nuo Pardavėjo nepriklausančių objektyvių esminių priežasčių (esant šias priežastis pagrindžiantiems įrodymams). Jeigu Pirkėjas nesutinka įsigyti prekės nauja kaina, Pardavėjas turi teisę atšaukti užsakymą ir nutraukti Sutartį. Tuo atveju, jeigu Pirkėjas jau bus sumokėjęs už Prekę, Pardavėjas grąžins sumokėtas sumas pagal anuliuotą užsakymą.
2.6. Už kai kurias Prekes (brangesnes, sudėtingiau atvežamas ar dėl kitų specifinių situacijų) gali būti prašoma atlikti dalinį mokėjimą (garantinę įmoką). Pirkėjui atsisakius Sutarties dėl jo kaltės, ši dalinė įmoka nėra grąžinama ir pasiliekama kompensuoti susidariusius nuostolius ar papildomas išlaidas.

3. Prekių pristatymas
3.1. Informacija apie prekių siuntimo ir pristatymo terminus yra orientacinio pobūdžio ir nėra laikoma Pardavėjui privalomais ar Pirkėjui garantuojamais Prekių siuntimo ir pristatymo terminais.
3.2. Užsakydamas prekes, Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš prekių pristatymo Pirkėjui būdų, nurodytų Elektroninėje parduotuvėje.
3.3. Pirkėjas gali atsiimti Prekes nemokamai Volto.lt Prekių išdavimo vietoje. Jei Pirkėjas užsakymo teikimo metu pasirenka šį būdą:
3.3.1. Užsakytas Prekes Pirkėjas atsiima ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po to, kai Pardavėjas informavo Pirkėją, kad Prekes galima atsiimti. Neatsiėmus užsakytų Prekių per aukščiau nurodytą terminą, užsakymas anuliuojamas ir nutraukiama Sutartis. Jei buvo atliktas išankstinis mokėjimas, pinigai grąžinami Pirkėjui atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas;
3.3.2. Pirkėjas, atvykęs į Volto.lt prekių išdavimo vietą, nurodo užsakymo numerį;
3.3.3. Tuo atveju, jei užsakymas apmokėtas iš anksto, Pirkėjas su savimi turi ir Pardavėjui pateikia galiojantį asmens tapatybės dokumentą (pasą, vairuotojo pažymėjimą arba asmens tapatybės kortelę).
3.4. Nuosavybės teisė į Prekę, Prekės atsitiktinio žuvimo ar jų sugedimo rizika pereina Pirkėjui nuo momento, kai Prekė perduodama Pirkėjui arba jo nurodytam asmeniui.
3.5. Prekės atsiėmimo momentu Pirkėjas patikrina įsigyjamos prekės pakuotės būklę, turinį, prekių kiekį, dydį, asortimentą). Nepatikrinus Prekės jos atsiėmimo metu, Pardavėjas turi teisę vėlesnių pretenzijų dėl Prekės netenkinti, jei Prekės pažeidimai, dėl kurių Pirkėjas reiškia pretenziją, tiek akivaizdūs, jog galėjo būti nesudėtingai pastebėti patikrinant Prekę jos priėmimo metu. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas turi teisę siuntos nepriimti ir užpildyti kurjerių pateikiamą aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.

4. Prekių keitimas ir grąžinimas
4.1. Pirkėjas, nenurodydamas jokios priežasties, turi teisę atsisakyti sudarytos Sutarties per 14 kalendorinių dienų šį terminą skaičiuojant nuo Prekių gavimo.
4.2. Apie Sutarties atsisakymą Pirkėjas Pardavėjui praneša atsiųsdamas pareiškimą, kuriame nurodomas užsakymo numeris, gražinamos prekės pavadinimas, pageidaujamas grąžinimo būdas, savo banko sąskaitos, į kurią pageidaujama gauti grąžinamus pinigus, numeris. Pirkėjo pareiškimas turi būti siunčiamas elektroniniu paštu adresu: info@volto.lt;
4.3. Pirkėjas nedelsiant, ir nepraleidžiant 14 kalendorinių dienų termino, išsiunčia Prekę Pardavėjo adresu: Elektrėnų g. 7, LT-51193 Kaunas;
4.4. Pirkėjui grąžinant Prekę, būtina laikytis šių sąlygų:
4.4.1. grąžinama Prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, pakavimo elementai ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška Prekė);
4.4.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta. Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, druska, smėliu, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t.t.), arba jeigu buvo pažeistos Prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį;
4.4.3. Prekė turi būti nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška Prekė). Grąžindamas Prekę Pirkėjas privalo tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas negrąžins pinigų už Prekę, kuri buvo pažeista siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu;
4.4.4. kartu turi būti grąžinamos ir kartu su Preke gautos dovanos;
4.4.5. grąžinama Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta. Tuo atveju, kai bent viena iš komplekte esančių prekių neatitinka Taisyklių 4.4 punkte numatytų reikalavimų, Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti grąžinamą visą prekių komplektą;
4.4.6. grąžinant Prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą;
4.5. Pirkėjas padengia kokybiškų prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas.
4.6. Pirkėjui atsisakius sudarytos Sutarties, Pardavėjas grąžina jam visas už Prekę sumokėtas sumas, įskaitant pristatymo išlaidas, per 14 kalendorinių dienų nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. Sumokėtų pinigų grąžinimas atliekamas pavedimu į Pirkėjo banko sąskaitą.

5. Prekių garantijos
5.1. Pardavėjas atsako už Prekės trūkumus, kurie išaiškėja per 2 metus nuo Prekės perdavimo Pirkėjui.
5.2. Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, remontas atliekamas nemokamai.
5.3. Sugedus Prekei, dėl garantinio remonto atlikimo Pirkėjas turi kreiptis į Pardavėją Volto.lt tinklapyje esančiais kontaktais.
5.4. Pateikdamas Prekę remontui, Pirkėjas privalo pateikti Prekės įsigijimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą – faktūrą).

6. Kitos nuostatos
6.1. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
6.2. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
6.3. Visi nesutarimai susiję su šių Taisyklių vykdymu yra sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
6.4. Pirkėjui nesutikus su Pardavėjo atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją dėl įsigytos prekės iš Pardavėjo, Pirkėjas gali pateikti prašymą ar skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (www.vvtat.lt) arba užpildyti prašymo formą Elektroninio ginčų sprendimo platformoje https://ec.europa.eu/odr/.